Виберіть країну та мову
België
België
България
България
Česká Republika
Česká Republika
Deutschland
Deutschland
España
España
France
France
Ελλάδα
Ελλάδα
Hrvatska
Hrvatska
Magyarország
Magyarország
Italia
Italia
Lietuva
Lietuva
Latvija
Latvija
Nederland
Nederland
Polska
Polska
România
România
Slovensko
Slovensko
Slovenija
Slovenija
Україна
Україна
NederlandsFrançaisDeutschEnglish
българскиEnglish
ČeštinaSlovenčina
ČeštinaSlovenčina
DeutschEnglish
EspañolEnglish
FrançaisEnglish
ΕλληνικάEnglish
HrvatskiEnglish
MagyarEnglish
ItalianoEnglish
LietuviųEnglish
LatviskiEnglish
NederlandsEnglish
PolskiEnglish
RomânăEnglish
SlovenščinaEnglish
УкраїнськіEnglish
Виберіть країну та мову
Зберегти до списку покупок
Створіть новий список покупок

Повернення та рекламації

Повернення та рекламації

Простий процес повернення в 5 кроків

Повернення покупок є простим і безпроблемним. Ви маєте 14 днів на повернення невикористаного товару, а ми подбаємо про решту. Дізнайтеся нижче, як це зробити.

1

Увійти

Використовуйте свій обліковий запис для входу

2

Виберіть продукт

Вкажіть товар для повернення

3

Запакуйте його

Захистіть товар для відправки

4

Надіслати

Надішліть нам посилку

5

Отримайте кошти

Повернення на ваш рахунок

Правила повернення

  • Ви маєте 14 календарних днів з дня отримання посилки на повернення товару.
  • Продукти слід повернути в оригінальній упаковці.
  • Повернення коштів відбудеться протягом 14 календарних днів.
  • Повернення коштів здійснюється тим самим способом, яким ми отримали оплату за замовлення (у випадку оплати при отриманні – на вказаний вами рахунок).
  • Повернуте взуття повинно бути новим, без слідів використання та забруднень.

Варіанти повернення

Традиційний вираз

Використовуйте свій улюблений спосіб доставки та надішліть пакунок на адресу:

м. Київ, Нова Пошта, Відділення No133, Дмитро Поплавський, +380961782587

Правила подання скарг

  • У першу чергу просимо зв'язатися з нами електронною поштою, надавши опис дефекту та фотографію: info@botoshop.com.ua
  • Ви маєте 2 роки з моменту випуску продукту, щоб встановити наявність у ньому дефекту.
  • Подаючи скаргу, вкажіть одне з наступних вимог: - Ремонт - Заміна Якщо Ваша вимога не дала бажаного результату або невідповідність товару договору є істотною, Ви можете вимагати: - Зниження ціни (вкажіть на яку суму) - Повернення вартості (відмова від договору)
  • Продавець може відмовити вам у поверненні вартості, якщо доведе, що виявлена невідповідність договору є неістотною
  • Продавець відповість на вашу скаргу протягом: - 14 днів з дня отримання вашої скарги
  • Правовою основою є закон від 30.05.2014 р. про права споживачів (ст. 43а та наступні).

Подати скаргу

Зверніться до служби підтримки клієнтів, щоб узгодити деталі.

Адреса для повернення/рекламацій

BUTOSKLEP Mateusz Moś
м. Київ, Нова Пошта
Відділення No133, Дмитро Поплавський,
+380961782587

Real customers reviews
4.8 / 5.0 5 reviews
pixel